Vad håller jag på med?

En fråga jag ställt mig det senaste. Vad håller jag på med? Vad gör jag med mitt liv? känner mig lätt förvirrad, jag valde att läsa till bildlärare då jag tänkte att det skulle ge mig mycket tid till att hålla på med det jag älskar dvs måla och fota. Har jag gjort de? NOPE....
När jag gick andra året på gymnasiet så skickade min lärare in mina fotografier till en universitet utbildning i Stockholm och kommentaren hon fick tillbaka från läraren var att om denna elev inte fortsätter med fotografi vore det en skam!

Vart tog den tjejen vägen? Tjejen som bara ville jobba med foto och vara kreativ resten av sitt liv... Jo hon växte upp och blev realistisk.. Hon insåg hur svårt de skulle bli att jobba för sin dröm och slutade försöka. Jag kommit fram till att jag inte gillar detta. Jag ska börja fota mer, jag ska hålla på med det jag älskar!!!

 Elin och Davids bröllop
Fridas studentfoto
Porträtt på Kajsa
Cindy och Nicky
Candy
Rekalm bilder jag tog för en butik i Lidköping
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0